DIETA STANDARD - MENU

czerwiec 2022
pon.wt.śr.czw.pt.sob.niedz.
30
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27

Serek wiejski ze szczypiorem, chleb pełnoziarnisty, oliwa z oliwek, kolorowa papryka
Smoothie jagoda-śliwka
Kotlety z kaszy gryczanej, sos pieczarkowy, buraczki na ciepło (DASH)
Tapioka kokosowa z musem malinowym
Mix sałat z ciecierzycą, pomidorem koktajlowym i dressingiem bazyliowym, bułka pszenna (DASH)

28

Pasta selerowo-orzechowa, bułka pełnoziarnista, ogórek, sałata lodowa (DASH)
Smoothie grejpfrutowo bananowy
Paprykowy gulasz z indyka, kasza pęczak, sałatka ze świeżego ogórka z koperkiem (DASH)
Ryż zapiekany z jabłkiem (DASH)
Zapiekanka z bakłażana, ziemniaków i mozzarelli, pestki dyni (DASH)

29

Hummus pomidorowy, filet z piersi kurczaka pieczony, chleb pełnoziarnisty, roszponka, ogórek świeży (DASH)
Koktajl truskawka – jabłko – mango
Pieczeń sojowa, sos żurawinowy, ziemniaki pieczone, surówka z białej kapusty (DASH)
Ciasto jogurtowe z malinami i migdałami
Makaron ryżowy, zielone curry z fasolką szparagową, cukinią i marchewką (DASH)

30

Pasta jajeczna ze szczypiorkiem, chleb pełnoziarnisty, pomidory, szpinak baby (DASH)
Turecka zupa z soczewicy i dyni (DASH)
Filet z kurczaka pieczony, bulgur w pomidorach z szalotką, surówka z selera i marchwi z chrzanem (DASH)
Sałatka a’la Cezar
Owsianka z sosem kakaowym i suszonymi owocami (rodzynki, śliwki, morele)

1

Paprykowy twarożek z pietruszką, chleb pełnoziarnisty, pomidor, kiełki rzodkiewki (DASH)
Zupa kalafiorowa z koperkiem (DASH)
Miruna po prowansalsku, ziemniaki gotowane z koperkiem, surówka z czerwonej kapusty (DASH)
Deser chia z sosem gruszkowym
Zapiekanka makaronowa z groszkiem i pomidorami w sosie śmietanowym (DASH)

2

Sałatka jarzynowa z jajkiem, bułka wieloziarnista, sałata mix z cytrynowym winegretem (DASH)
Smoothie pomarańcza – pietruszka – mango – cytryna
Spaghetti po napoleońsku, parmezan (DASH)
Sałatka z brzoskwiniami, serem feta, prażonym słonecznikiem i sosem balsamicznym, fit paluch; indyk grillowany (DASH)
Płatki jaglane na mleku, sos ananasowy, granat

3

Chleb pełnoziarnisty z serem żółtym, mixem sałat, ogórek, oliwa (DASH)
Smoothie wiśniowe z miętą na soku porzeczkowym
Kurczak tikka masala, ryż basmati, surówka z kapusty pekińskiej (DASH)
Fit ciasto cytrynowe, jogurt straciatella
Papryka faszerowana kaszą kus-kus, pieczonym porem, cebulą marchewką, czosnkiem i serem grana padano (DASH)